بسیاری از خدمات و فعالیتهای شهری نتیجه تعامل شهروندان با شهرداری است. اما افراد معمولاً در برابر سازمانهای بزرگی مثل شهرداری به علت نداشتن اطلاعات کافی از روال اداری انجام امور و ابلاغیهها و بخشنامهها، دچار سردرگمی میشوند. بسیاری از شهروندان نمیدانند چگونه مشکلات و یا خواستههای خود را در شهرداری تهران پیگیری کنند و به همین دلیل گاهی نمیتوانند آنچنان که شایسته است در شهر به فعالیت بپردازند و از حقوق خود دفاع کنند. به من بگو چطور! قرار است راه و چاهِ مواجهه با مسائل شهری و مراوده با شهرداری را به زبانی ساده و موجز به شهروندان تهران نشان دهد.
«به من بگو چطور! راهنمای چندرسانهای خدمات شهرداری تهران» طی همکاری مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران با شرکت پردازش و تحلیل داده دقیقه و شرکت توسعه محتوای مشق ایرانیان در بهار ۱۳۹۹ به بهرهبرداری رسیده است.
